Great.az
» » Necə 5 və daha çox dəqiqə nəfəsi saxlamağı öyrənmək
» » Necə 5 və daha çox dəqiqə nəfəsi saxlamağı öyrənmək

    Necə 5 və daha çox dəqiqə nəfəsi saxlamağı öyrənmək


    Dərin nəfəs almanı etməyə öyrənin
    Nəfəs almanı edin. Yalnız sizin çiyinləriniz və sinə qalxdı, belə deyilmi? Əgər bəli, deməli, nəfəs üçün siz yalnız ciyərlərdən yuxarı hissəsindən istifadə edirsiniz və yanlış nəfəs alırsınız. Əgər siz daha çox dərin suda yaşayan enmə üçün oksigen nəfəs almaq istəyirsinizsə, sizin ağciyərlərinizin bütün həcmindən istifadə etməyə başlamaq lazımdır. Düzgün nəfəs diafraqmadan başlanır.

    Ağız vasitəsilə dərin nəfəs alın və təsəvvür edin, necə sizin ağciyərləriniz oksigenlə dolur, dibin özündən başlayaraq. İndi onlar diafraqmaya qədər doldurulmuşdur. Sonra, hava artıq döş sümüyünə çatdı. Və, nəhayət, sinənin yuxarı hissəsində ciyərlərin təpələri havayla doldurulmuşdur. Peşəkar fridayver fikirinə əsasən, dərin nəfəs alma 20 saniyə tutmalıdır.

    Как научиться задерживать дыхание на 5 и более минут


    Nə nəfəsin ləngiməsi vaxtı bədənə olur
    Nə vaxt ki, insan uzun müddətə nəfəs saxlayır, onun bədəni üç mərhələ vasitəsilə keçir. Birincisi, saxlamanın artımına görə СО² sizdə orqanizmdə güclü nəfəs almanı etmək arzusu çıxacaq. Əgər ona müqavimət göstərməyə başlamaq, diafraqmada qıcolmalar başlanacaq. Bu deməyə sizin bədəninizin üsulu sadədir: "Hey, dost, bizdə burada СО² səviyyəsi yüksəldi, bəlkə artıq bəsdi?".

    Əgər siz bu qıcolmaları üstün gələ biləcəksinizsə, ikinci mərhələ başlanacaq, hansında ki, dalaq 15% zəngindən daha təzəyə qədər sizin qan sisteminizə qanın oksigeniylə tökəcək. İnsanlarda bu, bir qayda olaraq, olur, nə vaxt ki, orqanizm şok vəziyyətinə keçir, amma dəniz məməlilərində, belələr balinalar və suitilər kimi, dalaqda qanın belə "ventilyasiyası" daim olur. Nə vaxt ki, bu zəngin oksigenlə qan qanaxmaya düşür, fridayver qıcolmaları hiss etməyi dayandırır və enerjinin axmasını hiss edir.

    Üçüncü mərhələ – şüurun itməsidir. Beyin harada isə oksigenin orqanizminə 20% hərəkət edən istifadə edir. Nə vaxt ki, beyinə o haqda siqnal hərəkət edir ki, qanda oksigen azdı, o sadəcə yuxuya gedir. Əgər bu dalğıcın enməsi zamanı olursa – dəniz onun qəbiri olacaq. Peşəkar fridayver bu siqnalları tanımağa və müəyyən etməyə öyrənirlər, nə qədər onlarda enməyə vaxt var. Nə vaxt ki, onlar qıcolmaları hiss edirlər, onlar bilirlər ki, ehtiyatda bir qədər də dəqiqələr var, hansılar ki, suyun altında keçirmək olar. Nə vaxt ki, fridayvera orqanizminə oksigenlə zənginləşdirilmiş dalaqdan qan hərəkət edir, o anlayır ki, üzə çıxmaq vaxtı çatıb, suyun altında şüuru itirməmək üçün.

    Nəfəsin statik dayanacağının məşqi
    Dərin sularda yaşayan dalğıclar bu metodikadan istifadə edirlər, ciyərləri nəfəsin uzun müddətli ləngiməsinin nəticələrinə dözməyə öyrəşdirmək üçün. Statik ona görə onları adlandırırlar ki, onların icrası zamanı yerdə qalmaq, üzməmək və heç hərəkət etməmək lazımdır. Məşqin iki proqramı var: birinci artıqlaması ilə СО² öhdəsindən gəlməyə kömək edəcək, və başqası ciyərlərin həcmini artırmağa icazə verəcək və, beləliklə, onlarda saxlanan oksigenin miqdarı.

    Как научиться задерживать дыхание на 5 и более минут


    Cədvəl СО²
    Necə siz görə bilərsiniz, istirahət dövrləri bütün daha qısa yanaşmaya və daha qısa yanaşmadan alınır. İstirahət dövrü zamanı nəfəs almaq əhəmiyyətlidir sakit, hiperventilyasiyaya qaçmadan. Əgər dəqiqə nəfəsi saxlaya bilmirsinizsə, sizin üçün münasib səviyyəyə qədər bu vaxtı azaldın. Əgər bu 30 saniyə olacaqsa, hər şey qaydasındadır. Sadəcə hər gün 5 saniyə üzrə əlavə edin. Bir dəfə proqramı səhərlər yerinə yetirin və bir dəfə axşam.

    Как научиться задерживать дыхание на 5 и более минут


    Cədvəl О²
    Proqramın köməyi ilə, hansını ki, siz О² cədvəldə görürsünüz, sizin ağciyərləriniz daha çox oksigen saxlaya biləcək və onun çatışmazlığı vaxtı işləmək daha yaxşıdır. Bu tapşırıqda, uzun vaxt sizə nəfəsi saxlamaq lazım olacaq, amma istirahət vaxtları eynilərlə qalır. Necə ki, əvvəlki hadisədə, 30 saniyə ilə başlamaq olar və hər gün daha 5 üzrə əlavə etmək. Hər iki məşq eyni gündə etmək olar, amma onlar heç olmasa müddətlə bir neçə saata ayırmaq lazımdır.

    Mümkün qədər az hərəkətləri edin
    Bədənin hərəkətləri qiymətli oksigeni xərcləyir, ona görə əgər siz həqiqətən uzun müddət nəfəsi saxlamağı öyrənmək istəyirsinizsə, hərəkətsiz qalmağa öyrənin necə daha uzun olar. İndi siz bilirsiniz, necə peşəkar fridayverı nəfəsi saxlamağa məşq edirlər. Bu tövsiyələrin icrası vaxtı heç bir halda tələsmək, yüngüllərin hiperventilyasiyasına qaçmaq olmaz və suya çıxmayın, hələ onlar quruda yerinə yetirməyə arxayın olmayacaqsınız.


    Похожие новости



Maraqlı məsləhətlər
Sağlamlıq və Gözəllik


Kişi və Qadin dünyası
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook
Bağla
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook