Great.az
» » Necə ev şəraitində ikinci çənəni və yanaqları götürmək olar
» » Necə ev şəraitində ikinci çənəni və yanaqları götürmək olar

    Necə ev şəraitində ikinci çənəni və yanaqları götürmək olar


    Necə ikinci çənəni və yanaqları götürmək: tapşırıqlar
    Üzün və çənənin gözəl konturları üçün mübarizədə əsas köməkçi – kosmetoloqlar tərəfindən hazırlanmış xüsusi tapşırıqlardır. Gündə cəmi 30 dəqiqə onlara ayıraraq, maksimal qısa vaxt ərzində qalın yanaqlardan və aydın olmayan çənədən qurtulmağ sürətli olar – bir ay ərzində.

    Как убрать второй подбородок и щеки в домашних условиях


    Ən effektiv tapşırıqlar.
    1. Dərin nəfəs alıb və yanaqları şişirdib havanı yığın. Onu iki saniyədə saxlayın, və sonra kəskin nəfəs verin. 5-6 dəfə təkrarlayın.
    2. Havanı yığın və ondan təsəvvür edilən kürəni başqaya bir yanaqdan növbə ilə diyirlədin.
    3. Ağız geniş açın, dillə çənəyə toxunmağa çalışın. Tapşırıq zamanı sait hərfləri tələffüz etmək lazımdır.
    4. Ağız açıb, dillə burunun ucuna qədər çatmağa çalışın. 10-a dəfə təkrarlayın.
    5. Feysbildinq – üzün çəkməsi üçün tapşırıq effektivlər, hansıların ki, videosu internetdə tapmaq olar. Onlardan birini yerinə yetirmək əhəmiyyətlidir gündəlik: masaya dirsəklərlə söykənin, çənə fırçanın qıfılına bağlanmışlara qoyacaqsınız. Əllərlə bu halda çənənin köməyi ilə müqavimət göstərərək yuxarı başı itələyin. Ən azı beş saniyə belə vəziyyətdə saxlanın.


    Əlavə tövsiyələr, necə üzün ovalını çəkmək
    Xüsusi tapşırıqların icra edilməsindən başqa, mövcuddurlar və başqa qaydalar, necə ev şəraitində ikinci çənəni və yanaqları təmizləmək:

    • məhsulları istifadə edin, zəngin kalsiumla. Onlar əzələ parçasının bərkidilməsinə və orqanizmdən artıq mayenin çıxardılmasına imkan yaradırlar;

    • öz rasionunu meyvələrlə zənginləşdirin - mandarinlər, limonlarla, portağallarla, qreypfrutlarla və almalarla. Meyvə turşuları – qamətli fiqur və üzün dəqiq konturları üçün mübarizədə əsl köməkçilərdir;

    • kürəkdə və qısa balışlarda yatmağa dəyir;

    • daha tez-tez gülümsəyin, gülün, başı azca dala atıb – bu üz əzələlərini əla bərkidir və əhvalı yaxşılaşdırır ki, istənilən pəhriz və ya fiziki tapşırıqlar proqramı zamanı belə əhəmiyyətlidir;

    • daha az duz və qlükozanı istifadə edin – onlar üzün şişlərinə imkan yaradırlar, parçalarda artıq mayenin yığımına;

    • bu halda belini bükməməyə çalışaraq yerimə vaxtı çiyinləri və boyunu zəiflədin.


    Похожие новости

    Загрузка...


Maraqlı məsləhətlər
Sağlamlıq və Gözəllik


Kişi və Qadin dünyası
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook
Bağla
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook