Great.az
» » Çəkinin azalması üçün düzgün qidalanma
» » Çəkinin azalması üçün düzgün qidalanma

    Çəkinin azalması üçün düzgün qidalanma


    Sağlam dəri, növ parıldayan yaxşı yuxu mükəmməl fiqur - bu bütün daha real, nə qədər siz düşünürsünüz. Sadəcə Lenyaları üstün gəlmək və öz rasionunu təkrar gözdən keçirmək lazımdır. İndi çox insanlar düzgün qidalanmaya keçirlər. Və bu dəbə qiymət deyil! Nəhayət insan anlamağa başladı ki, biz - o ki, biz yeyirik.

    Правильное питание для снижения веса


    Düzgün qidalanma yeməkdən imtinanı (rəddi) güman etmir, əksinə, siz daimi aclığın hissini unudacaqsınız, hansı ki, sizdə müxtəlif pəhrizlərə riayət etmə vaxtı olur. Düzgün qidalanma - bu həyat tərzidir, düşüncə tərzi. Ki, sizin orqanizminiz dəqiq işləsin, bir neçə (bir qədər) sadə prinsipə tərəfdar olmaq lazımdır.

    Beləliklə, daha çox (tez-tez) var çalışırıq! Gündə (səhər yeməyi, nahar, şam yeməyi) ən azı üç dəfə mütləq lazımdır, əsas qəbulların arasında dişləmələri etməyə ciyildə. Eyni zamanda qidalanmağa arzu olunandır ki, orqanizm rejimə öyrəşsin və sizdə aclığın hisləri yaranmasın. Burada əsas qayda - masaya görə azacıq ac çıxmaq lazımdır.

    Heç bir halda səhər yeməyini buraxmayın. Səhər maddələr mübadiləsi daha sürətli, buna görə səhər yeməyi doyumlu olmalıdır, və (amma) vicdan əzabı olmadan şirnisevənlər özünü şirin əzizləyə bilərlər.

    Daha çox tərəvəz, meyvə və göyərtiyə (yaşıllığa) yeyin, onlarda öz enerjisinin maksimumu çox vitamin və faydalı maddə və orqanizmi onların həzminə xərcləyir, yəni piyə onlar təxirə salınmırlar. Bundan başqa bu yalnız faydalı deyil, həm də dadlı.

    İmtina etmirik və ətdən, tək qayda ki, qarnirə tərəvəzlər olsun. Yarmalarla və makaronlarla əti uyğunlaşdırmaq olmaz. Bu yeməklər (boşqablar) qidanın ayrı qəbulu kimi istifadə etmək olar. Yaxşı (amma) və əlbəttə, daha yaxşıdır ki, ət yağsız olsun. Turş süd məhsulları düzgün qidalanma vaxtı məcburidir, onlar bizim həzmimiz üçün əhəmiyyətlidir, onunla yalnız düzəlişlə ki, onlar kimi və ət, aşağı piyliliklə öhdəsinə götürürlər.

    Üçün (arxasında) özünə əldə edin (başlayın) daha çox su içməyə düzəldirdi (idarə edirdi), idealda, gündə ən azı səkkiz stəkan, həm də səhər səhər yeməyindən əvvəl (qarşısında) suyun stəkanından başlanmalıdır. Rasionda duzu və şəkəri yavaş-yavaş azaldırıq, şəkər aclığın yanlış hissinə səbəb olur (çağırır), buradan daimi qəlyanaltı etmək (dişlə qırmaq) arzusu, və (amma) duz orqanizmdə mayeni saxlayır və şişmiş halda olmaya səbəb olur (çağırır).

    İmkan daxilində, rasiondan qızardılmış və ya kəskin yeməkləri (boşqabları) çıxarmağa çalışın.

    Bu sadə qaydalar yalnız sizə əldən salan pəhrizlərsiz arıqlamağa, həm də daha gənc (daha yeni) görünməyə (baxmağa) kömək etməyəcək. Həyat tərzi imkan daxilində həmçinin təkrar gözdən keçirməyə, fiziki yüklənmələri əlavə etməyə dəyir, bu deyil deməli ki, tez idman zalına yazılmaq lazımdır, amma daha çox gəzməyə, piyada getməyə başlamağa dəyir. Dəyişməyə başlayın tədricən, budur görəcəksiniz, sizin orqanizminiz səs verəcək və sizi çox gözəl əhval-ruhiyyəylə, əhvalla və uzun cavanlıqla təşəkkür edəcək.



    Загрузка...


Maraqlı məsləhətlər
Sağlamlıq və Gözəllik


Kişi və Qadin dünyası
Загрузка...
Foto xəbərlər

Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook
Bağla
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook