Düzgün temperatur. Şərabın butulkası sizə əllərə düşən kimi, onun temperaturunu müəyyən edin. İlıq məhsul çətin ki, yaxşı keyfiyyətlə lovğalana biləcək. Axı məlumdur ki, şərab tünd və soyuq zirzəmilərdə xüsusi olaraq saxlanılır.
İstehsalçı. İndi etiketi diqqətlə öyrənəcəksiniz. Bu şərabın vizit kartıdır. İstehsalçı haqqında informasiyaya diqqəti yönəldin, sertifikatın mövcudluğu, məhsulun xarakteristikasına. Yaxşıdır, əgər etiketdə məhsul yığımı vaxtı göstəriləcəksə. Bu onu göstəririr ki, şərabın istehsalı üçün konsentrat istifadə edilməmişdir, və təbii üzüm.
Reytinq. Əlbəttə, ən Avropa ticarət markaları seçimdə məşhurdurlar və üstündürlər. Ancaq belə şöhrət alıcılara baha keçinir. Bəzən Avropa şərabları əsla keyfiyyət üzrə Yeni İşığın məhsullarına güzəşt etmir. Buna görə marka üçün dalına düşmürsünüz. Seçimin başqa parametrlərinə yönəlin.
Probka. Probkaya öz baxışını köçürün. Xarici hissə o çürüntüsüz və qaralmalarsız olmalıdır. Yoxsa bu şərabın yanlış saxlaması haqqında danışa bilər. Əgər iç hissədə kiçik kristallar olur, bu yaxşı nişandır. Deməli, sizin tərəfinizdən seçilən şərabda çaxır turşusunun duzları var. Onlar yalnız təbii məhsulda meydana çıxırlar. Həmçinin bəzən şirkət-istehsalçılar ştampı və ya gerbi qoyub probkaları nişanlayırlar. Bu həmçinin şərabın seçimində üstünlükdür.
Tərkib. Ki, məhsul butulkada "xarab olmasın", ona kükürdün dioksidini əlavə edirlər. Bu komponentdən qorxmayın. İnsan üçün o zərərsizdir, və dadın və şərabın faydalı keyfiyyətlərinin saxlanılması üçün sadəcə lazımdır.
Alış yeri. Bu gün şərab istənilən supermarketdə praktik olaraq əldə etmək olar. Ancaq bu alış yeri düzgün deyil. Axı məhsulun saxlanılması şərtləri, əfsus, həmişə tələb edilənlərə uyğun deyillər. Belələrinin arasında: parlaq işıqlandırma və lazım olmayan temperaturdu. Bundan başqa, aksiyalar və satmalar bəhanəsi ilə orada tez-tez keyfiyyətsiz məhsullar satır. Şərabı almaq hamısından yaxşıdır, istənilən başqa alkoqollu içkilər kimi, ixtisaslaşdırılmış mağazalarda.