Great.az
» » Restoranların hiylələri ki, müştəri çox xərcləsin
» » Restoranların hiylələri ki, müştəri çox xərcləsin

    Restoranların hiylələri ki, müştəri çox xərcləsin


    Уловки ресторанов, чтобы клиент тратил больше


    1. Restoran qambiti
    Ən yayılmış fənd. Bir yazıq manata yeməyin dəyərini aşağı salaraq, restoratorlar özü üçün faydalı effektə nail olurlar. Şərti "Sezar" müştərinin şüurunda "15 azn Yeməklər və daha bahalı" kateqoriyadan keçir "10 azn nəyləsə" kateqoriyasına. Lakin, bu hiylə olduqca döyülmüşdür, və buna görə tez-tez onu dəyişirlər: "Sezar" daha bir neçə manata ucuzlaşır.


    2. Hərflərə burada yeri yoxdu
    Əgər menyuda qiymət yalnız sayla göstərilmişdirsə, bu demək deyil ki, onlara heyifi gəldi, yazmaq üçün "azn.". Bu həmçinin hiylədir. Təbii, hamı anlayır: fantiklər haqqında söhbət getmir. Amma niyə artıq dəfə o haqda insanlara xatırlatmaq ki, onlar pulu xərcləyirlər? İnsanlar, hansılara ki, dolların nişanı olmadan menyunu verirlər, restoranda daha çox pul qoyurlar, nə qədər onlar, hansılara ki, o gözləri döyənək edir.

    3. Sözün gücü
    Əgər yeməklərin adlarına iştahanı oyadan keyfiyyətli epiteti əlavə etsək onda satışlar 27% artacaq. Razılaşın, xırçıldayan qabığa qədər qızardılmış kartof daha cəzbedicidir, nə qədər qızardılmış kartof. Bundan başqa, məlum oldu ki, qonaqlar, hansılar ki, sifət şəkilçilərə salırlar, daha tez-tez müəssisə haqqında təriflə cavab verirlər.

    4. Qohum əlaqələrində ehtikarlar
    Necə qızılı və daha dadlı kartof olsada, nənə və ya ana kimi dadlı, onu heç kəs və heç vaxt hazırlamayacaq. Bununla təcrübəli kafe hətta mübahisə etməyə çalışmırlar, amma inandırırlar ki, güclü geri qalmırlar. Çeşiddə ilıq nənənin peçenyesi belə meydana çıxırlar, isti evdəki kimi və xalanın resepti üzrə karbonarin pastası.

    5. Qurman kimi özünü hiss et
    Etnik rənglənmiş sözlər daha maraqlı menyunu edir və yenisi nəyisə yoxlamağa itələyir. Və hətta əgər heç nə əslində resepturada qeyri-adi yoxdursa, müştəri onsuz da qalacaq razı. Çünki " qızardılmış tikə 8 dollar ola bilmir, amma kruton — bacarar". Bundan başqa çaşdırılmış ziyarətçi, ehtimal ki, ofisiantdan xəbər tutacaq ki, bu kruton nədir. Və o krutonu təqdim edəcək necə lazımdır.

    6. Göz aldanması
    Əgər hansısa bir menyu bəndləri vurğulanmışdırsa, rənglə nişan qoyulmuşdursa və ya çərçivəyə yerləşdirilmişdirsə, onlar dərhal özünə diqqəti cəlb edirlər. Adətən ucuz müəssisələr bu fənddən istifadə edir, və mötəbərlər, aydın, belə özünə icazə verə bilmirlər. Amma var və daha zərif həminki effekti almaq üsulları. Məsələn, birin yerinə iki sətirə adı yazmaq və ya daha çox şrifti etmək.

    7. Bizdə var daha ucuz
    Tez-tez restoranlar ekstremal tələ kimi bahalı (əziz) yeməklərdən (boşqablardan) istifadə edir. Qonaq demək olar ki, yəqin onları sifariş etməyi istəməyəcək və nəyisə daha (daha çox) sosialı seçəcək, hesab edərək ki, səmərəli daxil oldu. "115 dollara delikatesin funksiyası — üçrəqəmli dəyərlə menyuda tək yemək (boşqab) — onun illüziyasını yaratmaq ki, bütün qalan bəndlər (məntəqələr) sizə cib üzrə (görə)", — Uilyam Paundstoun-un bir neçə (bir qədər) biznes-bestsellerinin müəllifi danışır.


    Похожие новости



Maraqlı məsləhətlər
Sağlamlıq və Gözəllik


Kişi və Qadin dünyası
Foto xəbərlər

Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook
Bağla
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook