Great.az
» » Niyə restoranda siz daha çox xərcləyirsiniz, nə qədər ki planlaşdırırdız
» » Niyə restoranda siz daha çox xərcləyirsiniz, nə qədər ki planlaşdırırdız

    Niyə restoranda siz daha çox xərcləyirsiniz, nə qədər ki planlaşdırırdız


    Təəccüblənməyin, əgər kafeyə baş çəkmə zamanı siz daha çox pul xərcləyirsiniz, nə qədər planlaşdırırdız. Sizinlə müəssisənin təcrübəli əməkdaşları işlədilər, hansıların ki, vəzifəsində yalnız deyil sizi dadlı yedizdirmək, həm də onu almağa məcbur etməyə ki, nə onlara sərfəlidir.

    Почему в ресторане вы тратите больше, чем планировали


    Standart menyu
    İstənilən restoranda siz özünüz üçün yarayan yeməyi tapacaqsınız. Burada vegetarianlar üçün yeməklər var, şirnisevənlər üçün arıqlayan və dadlı çərəzlər üçün pəhriz qonaqlıqlar. Bütün müəssisələrin hədəfi – heç kəsi ac qoymamaqdır.

    Müəssisədə musiqi
    Marketoloqlar çoxdan qeyd etdilər ki, müəyyən ritmlər lazımlı ahəngə insanları qurur. Məsələn, restoranlarda klassik musiqi oynayır. Bu sizə möhkəmliyin və sərvətin hissini verir, buna görə siz sifariş edəcəksiniz şübhəsiz daha böyük, əslində nə qədər istəyirsiniz.

    Ətirlər
    Müəssisələrdə ətirlər xüsusi atmosferi yaradır. Məsələn, təzə çörəyin, darçının və vanilin ətiri ziyarətçiləri çərəzləri almağa məcbur edirlər. Bekonun qoxusu, müəssisədə səhər yeməklərinin miqdarını artırır. Lavanda rahatlamağa kömək edir, buna görə insanlar heç yerə getmək istəmir və daha çox sifariş edirlər.

    Xırda xərclər
    Əlavə ödəmə üçün bütün yeməklərə souslar praktik olaraq əlavə edilir. Əhəmiyyətsizdir onların qiyməti, buna görə çox insanlar onları almaq təklifinə razılaşırlar, nəylə satıcılar müvəffəqiyyətlə istifadə edirlər.

    Kiçik menyu
    Əgər restoranlar bir neçə səhifəyə menyunu təklif edirsə, onda çox ziyarətçilər belə çeşiddə şübhələnməyə başlayırlar. Onların fikiri üzrə, yeməklər ya uzun müddət hazırlanır, və ya keyfiyyətsiz ediləcək. Buna görə müəssisələrin əksəriyyəti 2 səhifədə menyudan istifadə edir. Beləliklə insanlar özünə yeməyi tez seçə biləcəklər və restoranı tərk etməyəcəklər.

    Ofisiantın təbəssümü
    Ondan ofisiant özünü nə qədər xeyirxahlıqla aparır, daha çox yemək sifariş etmək ziyarətçilərin arzusu asılıdır. Müştərinin etibarı yalnız dadlı yeməklərlə layiq olunmur, həm də xidmətlə.

    Qab-qacaq tez yığışdırılır
    Ofisiant bütün boşqabları tez aparır, və siz boş masanın arxasında qalırsınız. Bu müəyyən üstünlükdür ki, sizə qab-qacaq dağıyla masanın arxasında oturmaq lazım olmur, amma burada həmçinin öz hiylələri var. Ofisiant bütün boşqabları tez aparır, və siz boş masanın arxasında qalırsınız. Nəticədə sizdə hiss meydana çıxır ki, siz az sifariş etdiniz, və boş masanın arxasında sizə narahatdır oturmaq. Buna görə alırsınız yenidən yemək.


    Похожие новости

    reklam


Maraqlı məsləhətlər
Sağlamlıq və Gözəllik


Kişi və Qadin dünyası
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook
Bağla
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook