Great.az
» » Donmuş meyvələrin və tərəvəzlərin Xeyiri və ziyanı
» » Donmuş meyvələrin və tərəvəzlərin Xeyiri və ziyanı

    Donmuş meyvələrin və tərəvəzlərin Xeyiri və ziyanı


    Nə vaxt ki, siz şirəli çiyələk və ya təzə göyərti üçün mağazaya gedirsiniz, siz dondurulmuş məhsullarla bölməyə baxmırsınız. Dondurulmuş meyvələr və tərəvəzlər donunun açılması vaxtı tez-tez o qədər iştahalı ilə görünmürlər və siz ola bilər ki, hətta düşünürsünüz ki, dondurulmanın prosesi çox və ya az miqdarda onların qidalı dəyərindən məhrum edir. Heç nə sizin üçün ən yaxşı yoxdur, nə qədər bütün təzə — belə deyilmi? Digər tərəfdən, dondurulmuş meyvələr və tərəvəzlər tez-tez daha ucuz və bütün il əlçatandır. Və təzə – nisbi anlayışdı; meyvələr və tərəvəzlər uzun müddət yolda ola, mağazalarda yatıb qala və ya bir neçə həftə ərzində sizin soyuducunuzda gözləyə bilərlər, nə vaxt ki, siz onları yemək istəyəcəksiz. Siz belə məhsullardan hər hansı qidalı xeyiri alırsız?

    Польза и вред мороженых фруктов и овощей


    Çoxları ona qədər dondurulmanın prosesini təkmilləşdirməyə çalışırdılar, necə 1920-ci illərin əvvəllərində Byordsay Klerensi "sürətli dondurulma" texnologiyasını fikirləşdi. O Alyaskada yaşayan eskimoslarda ideyanı borc aldı hansılar ki, sürətli dondurulma yolu ilə balığın qidalı keyfiyyətlərini saxlayırdılar, bu halda buzun böyük kristalları yaranmırdılar, bacarıqlı hüceyrə strukturuna zərər vurmaq və qidanın dadını korlamaq. Meyvələr və tərəvəzlər 70%-- 90%-ə qədər su özündə saxlayırlar, onların yığımından sonra onlar rütubəti tez itirirlər, mikrobların təsirinə məruz qalırlar və fermentlər təsiri altında öz xüsusiyyətlərini itirirlər.

    Hal-hazırda daha yeni metodlar istifadə olunur, belələr sürətli dondurulmadan əvvəl tərəvəzlərin bişirilməsi kimi. Kimyəvi preparatlar bu halda istifadə edilmir, və, əgər siz o haqda narahat olursunuzsa ki, dondurulmuş meyvələr və tərəvəzlər qidalı maddələri itirirlər, onda xatırlayırsınız ki, təzələr həmçinin onları itirirlər. Yaşıl noxud bir az onda olan vitamin C-in daha çox yarısını itirir yığımdan sonra birinci 24-48 saatda. Kaliforniya universitetindən Əli Buzarini və onun kolleqaları tərəfindən keçirilmiş tədqiqat hansında ki, səkkiz müxtəlif təzə və dondurulmuş meyvədə və tərəvəzdə (qarğıdalı, brokkoli, ispanaq, kök, noxud, yaşıl paxla, çiyələk və qaragilə) olan qidalı elementlər müqayisə edilirdi təzə və dondurulmuş nümunələrin arasında əhəmiyyətli fərqləri aşkar edilmədi.

    Dondurulmuş qarğıdalıda, yaşıl paxlada və qaragilədə vitamin C çox oldu, nə qədər onların təzə "əkiz-qardaşlarında". Dondurulmuşda, və daha təzə brokkoli daha çox riboflavin (vitamin) yox idi, hərçənd, noxuda gəlincə, o təzədə, və dondurulmamış, riboflavin çox olurdu.

    Həmçinin sellülozun və mineralların məzmununun səviyyəsi tədqiqatçıları maraqlandırırdı, belələr maqnezium, kalsium, sink və dəmir kimi, və onlar həminki səkkiz meyvənin və tərəvəzin dondurulmuş və təzə nümunələrinin arasında böyük fərq aşkar etmədilər.

    Dondurulmuş meyvələrin və tərəvəzlərin tərəfdarları iddia edirlər ki, dondurulma bundan başqa çürümənin prosesini dayandırır. Dondurulmuş meyvələr və tərəvəzlər, əgər bilavasitə yığımdan sonra yaxşı dondurucuda onları saxlasaq, tam ölçüdə öz mineralları və vitaminləri saxlayacaq. O məsələsi haqqinda ki, kiminsə təzə meyvələrin və tərəvəzlərin dadı daha xoşuna gəlir, ən böyük ölçüdə subyektivdir. Və, əlbəttə, dondurulmuş noxud daha çox təzədən daha yaxşıdır.


    Похожие новости



Maraqlı məsləhətlər
Sağlamlıq və Gözəllik


Kişi və Qadin dünyası
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook
Bağla
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook