Great.az
» » Necə pul xərclərisiz yay üçün arıqlamaq
» » Necə pul xərclərisiz yay üçün arıqlamaq

    Necə pul xərclərisiz yay üçün arıqlamaq


    Yaya arıqlamaq istəyirsiz, amma idman zalına abunələrə xərclənmək istəmirsiniz? Bir neçə variant çəkini atmaqa var, hansılar ki, bu halda əla uyğun gələcəklər.

    Как похудеть к лету без денежных затрат


    Motivasiyanı fikirləşin. Ola bilər, sizdə yaya məzuniyyət və ya əhəmiyyətli tədbir planlaşdırılmışdır, harada öz fiqurunla özünü göstərmək lazım olacaq? Və ya özünüz üçün arıqlamaq istəyirsiniz və ya öz ikinci yarınız üçün? Dəqiq qərar edin, niyə sizə yaya arıqlamaq lazımdır, nəticədə özünə bunu daim xatırlatmaq üçün.

    Geyimi seçin. Ev məşğuliyyətləri üçün həmçinin idman geyimi lazımdır, və piyada gəzintilər üçün - rahat ayaqqabı. Öz qarderobuna baxın və o şeyləri seçin, hansılar ki, hərəkətləri sıxışdırmırlar və diskomfort çatdırmırlar.

    Məşqlər üçün yeri seçin və gündəlik tapşırıqları planlaşdırın. Yüklənmələr müntəzəm olmalıdır, buna görə daha yaxşıdır ki, məşğuliyyətlər hər gün keçirilsin. Evdə yumşalmaq və nizama bədəni gətirmək olar, parkda, çimərlikdə - , hər yerdə, harada yer var. Belə, məsələn, evdə səhər siz basqıya tapşırıqları edə, sonra dəsmalı götürə, parka yola düşə və orada kompleks tapşırıqlara keçə bilərsiniz. Məşğuliyyətlər üçün texnikalara baxmaq internetdə olar, kitabxanadan kitablarda və ya dostlardan bilmək.

    Maşında və ya ictimai nəqliyyatda səfərlərdən imtina edin. Piyada gəzintilər dayaqdı-hərəkətedici aparata, həm də ürək-damar sisteminə xeyirli təsir edir. Bundan başqa, piyada hərəkət edərək, siz havayla nəfəs alırsınız, və ən əhəmiyyətli - artıq kaloriləri xərcləyirsiniz. Gəzintilərə və yürüşlərə vaxtın yetərli miqdarını ayırmaq lazımdır ki, bu hədəfin nailiyyətində kömək etsin. Minimum - gündə iki saat, və daha yaxşıdır - daha çox.

    Öz rasionunuzu düzəldin. Çox yemələri güman icazə verməyin. Sevimli yeməkdən imtina etmək vacib deyil, amma yüngüllüklə hər gün lazımlı kalorilərin həcmini hesablamaq və artıq bunu nəzərə alaraq qidanın qəbulunun qrafiki formalaşdırmaq olar. Diyetoloqlar daha tez-tez yemək məsləhət görürlər, amma kiçik porsiyalarla, yeməkdə mümkün qədər çox müxtəlif məhsullar istifadə edərək.

    Gün ərzində kiçik bədənin açılışmalarını edin. İşdə olaraq və ya uzun vaxt harada olsa oturaraq, həmişə fəallıq üçün vaxtı tapırsınız. Minimum saatda 10 dəqiqə özünə bədənin açılışmasını təşkil etməyə, gəzişməyə və ya hətta məşq etməyə çalışın. Belə ölçü orqanizmdə aktiv maddələr mübadiləsini daim dəstəkləməyə kömək edir, nə daha sürətli arıqlamağa icazə verəcək.

    Yüklənmələrin həcmini daim artırın. Bunu etmək orqanizmin reaksiyasına qulaq asaraq tədricən lazımdır. Belə, miqdarı və tapşırıqların uzunluğunu artırmağa, işə qədər gəzintiləri və marşrutu uzatmağa gündəlik olar, həmçinin gün ərzində bədənin açılışmaları vaxtı.


    Похожие новости



Maraqlı məsləhətlər
Sağlamlıq və Gözəllik


Kişi və Qadin dünyası
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook
Bağla
Нажмите ««Нравится»», чтобы читать нас на   Facebook