Əlbəttə, hər bir valideyn arzu edir ki, onun uşaqları savadlı böyüsünlər (artsınlar), və müvəffəqiyyətin həyatında nail oldular. Yaxşı təhsilə (yaranmaya) malik olan və öz güclərinə karyera nərdivanı üzrə (görə) irəliləyişə çox daha sadə nail olmağa inanana insana və ümumiyyətlə sosial mühitdə daha (daha çox) əlverişli vəziyyəti tutmaq. Buna görə hamı (hər şey) anlayır, necə məktəbdə məşğuliyyətlər əhəmiyyətlidir. Nə vaxt ki, nəsil məktəb yaşına çatır, çox zaman, valideynlər istəyirlər ki, o əlaçı olsun.
1. Qabaqcadan məktəbə hazırlanmağa başlayın – yaşda 5-6 il körpə artıq oxuya və hesab edə bilməlidir. Amma uşağı oxumağa zorla məcbur etmək lazım deyil. Məşğuliyyətlərə oyunun elementini daxil edin ki, təhsil (oxuma) ona neqativ emosiyalar çatdırmasın, və (amma) məşğuliyyətlər sevincə idi, və onda o özü biliklərə cəhd edəcək.
2. Məktəbəqədər inkişafın dairəsinə uşağı yazın. Bu çox əhəmiyyətlidir, çünki krujkada o kollektivdə oxumağa başlayacaq, və intizama riayət etməyi öyrənəcək. Bu onda güclü lazım olacaq, nə vaxt ki, o birinci sinifə gedəcək.
3. Düşüncənin, diqqətin və danışığın inkişafına mütləq qeyd edib silahlandırılmaya (silaha) inkişaf etdirən oyunları götürün.
4. Birinci tədris ilinin başlanğıcından uşaqda müstəqilliyi inkişaf etdirin – ürəklə (ruhla) üstündə durmaq lazım deyil, nə vaxt ki, o ev işini yerinə yetirir. Amma onun icrasını (ifasını) mütləq yoxlayın. O hadisədə cəzalardan və danlaqlardan (tənələrdən) çəkinin, nə vaxt ki, onda tapşırığı etmək alınmır. Daha yaxşı olacaq, əgər siz onu çalışqanlıq üçün tərifləyəcəksinizsə, və kömək edəcəksiniz, əgər köməksiz başa gəlməməksə (keçinməməksə). Təlim (təhsil) sevincə olmalıdır – əgər onun üçün o gündəlik monoton məcburi proqrama çevriləcəksə, onda oxumaq yaxşıdır daha mürəkkəb bacarar olacaq.
5. İdman seksiyasına və ya dairəyə uşağı yazın, onun həvəslərindən və arzulardan asılı olaraq. Belə məşğuliyyətlər uşaqlara intizamı calaq edir. Öz fikirini qoyaraq onu onun iradəsinə qarşı seksiyaya və ya dairəyə göndərmək lazım deyil. Amma bu uşaqdır – bu gün o basketbolla məşğul olmaq istəyir, sabah futbolla, birigün boksla, və (amma) ay sonra onu hovuza yazmağı xahiş edir. Belə vəziyyətdə uşaqla söhbət etmək, bütün müsbətlər müzakirə etmək lazımdır və mənfi bütün idman növlərinin tərəfləri, hansılar ki, ona maraqlıdır, və birin xeyrinə seçimi etmək.
6. Ki, körpə bir gün ərzində bütün fikirləşilmişi yerinə yetirməyi çatdırsın planlaşdırmada sizin köməyiniz lazım olacaq. Amma məhz kömək – onun üçün qərarlar (həllər) qəbul etməyin. Belə o özü öz vaxtıyla göstəriş verməyi və məsələlərin icrasını (ifasını) planlaşdırmağı öyrənməyəcək.
Yadda saxlayın! Yalnız körpənin müstəqilliyinə maraqlanandan və cəhd edəndən əlaçı alına bilər.